Tuesday, August 13, 2013

Semasa kempen PRU beria-ria mahu ziarah orang sakit.

Ustaz Ahmad bin Abdullah,mantan Yang Di-pertua Abim  Perak sedang menerima rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun,Ipoh. Beliau ditempatkan di Wad 7C,katil 1..Ustaz Ahmad Abdullah  pada hari kelmarin masih belum sedar lagi.Beliau telah dibedah bahagian kepala kerana pendarahan di kepala.  Ustaz Ahmad Abdullah bertugas di PPD Taiping dan kini di JPN Ipoh. Beliau juga merupakan Pengerusi Masjid Kampung Air Kuning,Taiping.

2 comments:

  1. Betul sangat tu... Punya le kuat azam nak ziarah orang sakit, sampai yang boleh bangun pun disuruh tidur semula untuk dirakam.

    Aku mintak siapa2 ahli politik yang pertama sekali ziarah Ustaz Ahmad dapat bagitau kat kita di sini. Senang aku atau kawan2 lain kat sini nak puji.

    ReplyDelete
  2. Sama je kat mana2..termasuklah kat kg/kawasan kawan..sebelum pilihanraya sgt dtg ke hulu ke hilir siang dan malam..tak kira hujan ribut..ptg ada berita skit..diale yg paling awal muncul..janji bulan dan bintang..bila dah menang..hampeh btg hidung pun tak nampak...sembahyang jemaah sama pun tak pernah nampak..jgn kata nak jadi imam..makmum pun w'alam...kata perjuangkan Islam???org dah beri peluang tu gunakan lah sebaik mungkin..tak tahu ke ne kubu BN sejak merdeka lagi..rasa2 ne penggal pertama dan terakhir le klu tak berubah juga...ADUN PY...

    ReplyDelete