Sunday, September 16, 2012

Nizar sanggup bagi Ustaz Idris Ahmad tanding Bukit Gantang

Hebatnya DS Nizar sanggup bagi Ustaz Idris Ahmad bertanding di kerusi Parlimen Bukit Gantang.Nizar tidak tamak kuasa dan "glamor" . Payah hendak mendapat pemimpin seperti DS Nizar.
DS Nizar ,Ahli Parlimen Bukit Gantang dari dulu lagi ingin memberi ruang untuk Ustaz Idris Ahmad bertanding di Parlimen Bukit Gantang.Nama DS Nizar telah dipilih dalam Prk 2009.Selepas itu DS Nizar sering bertanya Ustaz Idris Ahmad selalu tak turun Parlimen Bukit Gantang ,kepada penulis.

DS Nizar tau keperluan untuk beliau  bertanding di kerusi DUN.Jika beliau tamak kuasa atau nama,DS Nizar ,baik beliau bertanding di dua kawasan,DUN atau PARLIMEN.Tapi beliau tidak mahu. Beliau ingin memberi Ustaz Idris Ahmad bersama memimpin penduduk,Bukan sahaja Bukit Gantang tetapi juga Malaysia.

Walaupun terdapat individu tertentu cuba memburukkan Ustaz Idris Ahmad ,DS Nizar tidak termakan hasutan . DS Nizar mengetahui keikhlasan Ustaz Idris Ahmad.

DS Nizar apabila diminta bertanding di DUN Changkat Jering untuk meneruskan khidmatnya untuk Bukit Gantang,beliau menjawab ,ikut keputusan parti.

2 comments:

  1. Ini orang tak layak langsung jadi pemimpin....! Orang Bukit Gantang suka ke ?

    ReplyDelete
  2. Pembahagian kerusi dah cantik, Itulah " PAKATAN HARAPAN RAKYAT" Jangan fikir yang bukan-bukan dan tumbangkan lah pokok besar dulu,katak lompat bukan kehendak kita, ketentuannya ALLAH SWT. JUA yang tetntukan, siapa bertanding diparlimen BUKIT GANTANG tidak ada hal asalkan gerakkerja parti diselaraskan, zahirkan 3 parti benar-benar ada kesetiaan kawan kepada masyarakat umum, supaya puak uMnobN terkejuk berok dan atas pagar memungkin respon baik kpd PAKATAN PAS DAP KEADILAN k................

    ReplyDelete