Friday, October 26, 2012

Tok Guru Nik Aziz pun harap Ustaz Idris Ahmad jadi YB

Ustaz Idris Ahmad sedang menyampaikan sumbangan daging Qurban kepada penduduk Taman Mewah Kamunting,petang tadi.

Ustaz Idris Ahmad sedang memimpin doa untuk kesejateraan umat Islam.
Penulis pernah mendengar Tok Guru Nik Aziz juga mengharapkan Ustaz Idris Ahmad menjadi wakil rakyat.Dengan jawatan dalam PAS sebagai Pengarah Tarbiyyah PAS Malaysia yang dilantik oleh Dato Presiden Tok Guru Haji Hadi ,jelas Ustaz Idris Ahmad merupakan pilihan calon terbaik  untuk bertanding di mana-mana. Pemimpin bertaraf nasional itu perlu diberi peluang.

1 comment:

  1. Salam AidilAdha. Alhamdulillah Saya sempat singgah & telah menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Sy singgah dari blog Saya: http://www.queachmad.com

    Saya masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Saya, bantu Saya. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Saya di sini supaya dapat Saya sama2 berjuang MENCARI KEBENARAN KE JALAN ALLAH... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Saya dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Saya tentangnya, InsyaAllah..

    ReplyDelete