Friday, February 22, 2013

Kecoh,Ketua Bahagian UMNO tak pegang duit daerah mengundi.


HJROSLI BIN ISA Timbalan Setiausaha Bahagian • TSUB (P) P Bahagian Pembangunan SEKSYEN PEMBANGUNAN  .  Kementerian Pengajian Tinggi seolah-olah menyindir Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang ,YB Rosli Husein.

Hj Rosli ,orang pilihan DS  Najib Razak,diberitakan akan membuat satu rancangan bandar tersusun untuk Parlimen Bukit Gantang dan bandar  IPT jika terpilih mencadi wakil rakyat Parlimen Bukit Gantang.

Jelas sekali wakil rakyat Trong ,tidak ada visi dan misi.Justeru itu tidak menghairankan Ketua UMNO Bukit Gantang didakwa  tidak terpilih sebagai calon lagi.

Bertambah pula Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang dikatakan kononnya tidak lagi memegang "duit peruntukan" untuk Pusat Daerah Mengundi lagi. Yang memegang duit atau habuan pilihanraya UMNO ,ialah orang kepercayaan DS Najib Razak,Ismail Sapian. Calon Prk 2009 yang kalah dulu.

Orang UMNO di mana ada gula di situ mereka ikut. Ketua UMNO sudah tidak ada apa lagi,jadi orang UMNO sudah cabut daripada Ketua Bahagian.Mereka sudah sokong Ismail Sapian.

No comments:

Post a Comment