Sunday, February 17, 2013

Raja Kubu Gajah panggil Zambry Kadir untuk "cover line"

                                        Nazri Din bakal calon PAS untuk Dun Kubu Gajah. 

Raja Kubu Gajah terpaksa memanggil DS Zambry Kadir untuk menutup serba kekurangan beliau di DUN Kubu Gajah. DUN Kubu Gajah yang akan ditandingi calon PAS ,Ustaz Nazri Din. Beliau tidak menang kerana kalah dengan majoriti kecil itu pada 2008,kini bukan kubu kuat Raja Kubu lagi.Kononnya Raja Kubu bagitau dekat penduduk Kubu Gajah,tak ada orang miskin dekat Kubu Gajah atau Larut.Terbukti salah,apabila Zambry terpaksa "cover line" untuk menutup kelemahan Raja Bola itu.Kehadiran Ustaz Nazri Din  amat dirasai pengundi kini.

Zambry Kadir seolah-olah menyindir Raja Kubu kerana  Ijok dan Kubu Gajah  tidak juga membangun. Zambry pula bagi harapan kepada penduduk. Mungkin ini satu isyarat supaya Raja Kubu Gajah berundur saja dari politik. 



IJOK - Kehadiran Menteri Besar, Datuk  Seri Dr Zambry Abd Kadir ke kawasan Dun Kubu Gajah, baru-baru ini disambut mesra penduduk setempat.


Beberapa program diadakan di beberapa lokasi sekitar Dun berkenaan dengan diiringi Adunnya, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar serta isteri, Datin Seri Sabaiah Ahmad Sabri.



Dalam kunjungan berkenaan, Zambry turut mengumumkan beberapa inisiatif kerajaan negeri bagi penduduk.



Zambry ketika berucap menegaskankerajaan negeri sentiasa memberikan perhatian bagi membangunkan pekan-pekan kecil termasuk Ijok dan Kubu Gajah.



Pada masa yang sama seramai 59 peneroka menerima Surat Hak Milik ke peneroka Felda Ijok selain turut menyampaikan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) kepada golongan bujang berusia 21 tahun ke atas.



Beliau juga menyampaikan mok cek RM265,000 Felcra kepada Raja Ahmad Zainuddin bagi bantuan baiki rumah penduduk di sekitar Dun Kubu Gajah

No comments:

Post a Comment