Saturday, March 3, 2012

Sekolah di Parlimen Bukit Gantang diserang VIRUS.

Aduh,Virus!.Siapa mengamuk ni? Habis heboh dalam parlimen Bukit Gantang khususnya di kawasan penduduk campuran seperti Simpang,Matang,Changkat Jering dan Air Kuning dan Trong , terdapat individu seolah diupah untuk mengugut rakyat.Individu itu didakwa ditaja oleh UMNO akan pergi ke Mesyuarat PIBG untuk menghasut penduduk Melayu membenci kaum lain.

"Jika DAP perintah,orang Melayu hendak pergi mana?. Pergi Singapura,banyak Cina,Pergi Thailand, tembak-menembak berlaku dekat sempadan.Hendak pergi Indonesia,kena ganyang dari Indonesia." kata pegawai dari agensi mirip BTN?


Sampai satu peringkat memberi amaran jangan undi PAS di Bukit Gantang.Sampai satu peringkat seolah-olah mereka Tuhan,jika undi Pakatan Rakyat negara akan kucar-kacir.Hanya BN yang boleh memerintah.

Justeru itu ,selepas ini,ibu-bapa yang mengikuti dan menghadiri mesyuarat PIBG kena lawan hujah dengan mereka .Minta mereka jangan bawa isu menghina kaum lain ,jangan rasis dan mesyuarat PIBG bukan untuk kempen sokong BN.Sekolah bukan untuk berpolitik UMNO.

Jaga-jaga dengan VIRUS perosak minda masyarakat ini,jangan percaya dengan aku janji Najib Razak seperti ucapan Najib di Baling dan Selangor.

1 comment:

  1. salam,

    Dgn sikap UMNO begitu, Malaysia takkan maju dan takkan capai wawasan 2020, Singapura dah jauh tinggalkan Malaysia beb, fikir2kan lah.


    KLIK GAJI MINIMUM MALAYSIA BAKAL MUFLIS

    ReplyDelete