Friday, February 14, 2014

Subky Latif dituduh nyanyuk kerana elak berbalah dengan Anwar.

Sumber FB Subky Latif:Gara2 tulisan(klik -mengapa saya elak berbalah dengan Anwar) saya tak mahu berbalah dgn Anwar & angkat dia sikit ramai kata saya nyanyuk. Mungkin betul. Kita tak tahu kita nyanyuk. Yg tahu orang lain. Nyanyuk memang hal orang tua. Yg muda pun ada. Tua nyanyuk biasa, muda nyanyuk teruk. Orang nyanyuk tak layak jadi saksi. Cakapnya tak boleh dipakai. Ddakwa pun tak laku. Bunuh pun tak salah. Siapa layan orang nyanyuk, dia pun nyanyu juga.Sekalipun nyanyuk saya perlu komen sesuatu. Jangan tak nyanyuk anguk aapa orang kata. Kalau nak nyanyuk biarlah tua. Jangan muda lagi sudah nyanyuk. Saya rasa saya nynayuk2. Nyanyuk2 tak nyanyuk. Macam gila, gila2 tak gila

No comments:

Post a Comment