Saturday, September 3, 2011

Selamat Hari Lahir Shaheizy Sam,jadikan filem kita,filem yang diterima Allah s.w.t.

http://artismalaysiaterkini.com/wp-content/uploads/2011/08/shaheizy-sam.jpgHari ini 4 September hari lahir artis berbakat besar Shaheizy Sam .Bulan pula bulan Syawal,bulan ini juga bulan Hari Malaysia.InsyaAllah Shaheizy Sam akan berubah menjadi perlakon yang berkualiti.



Penulis mengharap Shaheizy menjadikan kerja lakonan satu ibadah.Satu usaha untuk berdakwah .Satu usaha untuk menyedarkan masyarakat,bukan menjadikan filem alat propaganda .Bukan juga menjadikan filem untuk menyuruh masyarakat melupakan batas-batas iman dan kufur.



Selamat hari lahir Sam. Semoga ,bakat anda dapat berkembang dengan lebih baik.Semoga kerja anda ,kerja yang mengenal dosa pahala.InsyaAllah ,dengan puasa kita selama sebulan itu dapat membantu kita melakukan kerja lebih berhati-hati di masa depan.InsyaAllah kerja Shaheizy Sam dapat keberkatan ALLAH s.w.t

2 comments:

  1. Assalamualaikum....

    Errrmmm... tak sangka pula blog ini ada buat cover cerita fasal hari ulang tarikh kelahiran artis. Tadi ingatkan ini blog "lain" yang ada dalam senarai "di follow...", rupa-rupanya blog yang ini... Usaha dakwah kepada golongan artis ke..? ;-)

    "Keyword" yang berkaitan dengan artis memang baik untuk menjana trafik ke blog... Apa kata lepas ini try la buat ucapan ulang tarikh kelahiran semua ahli politik pemerintah Malaysia.. Ini boleh juga menjadi daya penarik ahli UMNO atau BN supaya lebih "senang" untuk klik pautan ke blog ini...

    ReplyDelete