Sunday, September 25, 2011

Pesan Nizar,berada di Multazam ,doakan kerajaan baru memerintah Malaysia.

DS Nizar bergambar bersama bakal jemaah haji wanita. Minta Nizar ,jika berkesempatan untuk pergi ke Multazam,doakan untuk keampunan diri dan keluarga daripada dosa besar dan dosa kecil. Kemudian jangan lupa doakan pembentukan kerajaan baru di Putrajaya .Kerajaan Pakatan Rakyat yang memimpin Malaysia.
Pak Wa,dari Kg Kubu,Bukit Gantang menerima cenderamata daripada DS Nizar.

DS Nizar kelmarin meminta 41 orang bakal haji yang diraikan untuk mendoakan pembentukan kerajaan baru,Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah Malaysia.

'Ada satu tempat,Multazam, doa amat mustajab".kata DS Nizar.Dalam lebih kurang 50 orang jemaah haji dari Bukit Gantang ,seorang pun cukup untuk mendoakan kemenangan Pakatan Rakyat ,harapan DS Nizar.

Ketika seseorang menunaikan ibadah haji, salah satu cita citanya adalah berdoa di Multazam. Hal ini kerana Multazam tempat yang paling mustajab untuk berdoa kepada Allah. Multazam adalah satu tempat di dekat Ka’bah, antara Hajar Aswad dan pintu Ka’bah. InsyaAllah berdoa disini mudah dikabulkan Allah. Kebiasaannya hampir setiap orang yang bertawaf berusaha untuk berada di sini untuk berdoa di Multazam ini. +++foto menarik+++

No comments:

Post a Comment