Wednesday, September 7, 2011

PRU 13 ,Najib belum dapat tarikh dari Rosmah Mansor- Mustapa Ali

Menurut Dato'Mustapha Ali ,Setiausaha Agung PAS,PRU 13 tidak jauh. Beliau menjangka antara hujung tahun ini dan awal tahun depan.


S/U PAS itu juga menjelaskan kelihatan PRU 13 sekejap dekat dan sekejap jauh.Dato'Mustapha Ali sempat bergurau,Najib menunggu tarikh daripada Rosmah Mansor.



Teman-teman penulis banyak yang melihat Rosmah Mansor merupakan sumber maklumat untuk mengetahui tarikh sebenar PRU 13.***merdeka tanpa rasuah*****

2 comments:

  1. PAS Bukit Gantang dah mula besar kepala..!! Mereka mahukan DUN Changkat Jering ditandingi PAS pada PRU 13.Kata mereka , PKR TAK BOLEH DIPERCAYAI.. ADUN PKR telah lompat parti selepas PRU lalu.Baru-baru ini, Ahli-ahli mereka (PAS) telah sebulat suara berikrar untuk tidak memberi sebarang kerjasama kpd PKR didalam sebarang aktiviti, selagi persetujuan tidak diperolehi untuk kerusi DUN Cgkt.Jering diberikan kepada PAS dlm PRU akan datang. Satu majlis BERBUKA PUASA yg pada awal telah di rancang PKR diadakan disalahsatu markas PAS terpaksa dibatalkan kerana, persetujuan yang telah diberi sebelumnya kepada penganjur PKR ditarik balik pada minit-minit terakhir kononnya atas "arahan PIHAK ATASAN" (macam PDRM pula bunyinya). Oii PAS mana dia semangat PAKATAN..?? Bahagia lah hangpa PAS oii..!! Natijahnya: UMNO .ketawa besar..KAH..KAH..KAH..!!

    ReplyDelete