Monday, September 20, 2010

Apabila Nizar Jumpa Rakyat UMNO Kecut Perut :Jaja pula DS Nizar setakat sumbang RM50?

Kenderaan Pusat Khidmat digunakan untuk pengurusan jenazah Allahyarhamah Robitah Zainuddin yang kembali kerahmatullah pada 17 September lalu.
DS Nizar mendoakan agar jenazah Allahyarhamah Robitah Zainuddin di tempatkan bersama orang beriman.DS Nizar diminta untuk mengimamkan solat jenazah oleh kaum keluarga si mati.DS Nizar menjadi imam solat jenazah di Masjid Changkat Ibol.


DS Nizar apabila bertemu rakyat,UMNO khususnya UMNO Bukit Gantang kecut perut.UMNO tahu aura DS Nizar bukan setakat dalam kalangan orang Tiounghua dan India,malah orang Melayu juga.

Kita sebagai Pegawai Khas DS Nizar sering mendapat maklumat teman-teman kita dari UMNO yang akan melaporkan reaksi pemimpin UMNO.

Contohnya tukang kempen mereka akan menjaja jumlah sumbangan DS Nizar yang tidak seberapa apabila melawat mereka yang sakit atau kehilangan keluarga.

Dakwa seorang wanita" TV3" YB Rosli pun kalau datang lawat orang sakit bagi RM500.00.Kalau Osman Jailu lagi banyak.

UMNO sebenarnya susah hati DS Nizar jika mengetahui penduduk Bukit Gantang sakit atau ditimpa musibah beliau pasti pergi ziarah.DS Nizar kebiasaannya membantu mengikut kemampuan beliau.Kebanyakan yang beliau lawati Ahli UMNO yang tidak dipedulikan oleh UMNO sendiri.Contohnya YB Osman Jailu pun jarang menziarahi penduduk sewaktu senang dan susah .Bertambah pula menjadi imam solat jenazah .

1 comment: