Wednesday, September 15, 2010

Bila DS Nizar Nak Mai Jumpa Kita Orang?

Hari ini tidak ke pejabat ,tetapi terdapat urusan keluarga yang perlu diuruskan.Namun begitu sebagai pimpinan Pas Kawasan dan juga Pegawai Khas DS Nizar pergerakan DS Nizar menjadi bualan apabila bertemu penduduk Bukit Gantang.

Seorang penduduk India yang bertemu dengan kita memberitahu .Cukup DS Nizar bersalaman dan bertanya khabar dengan mereka.Mereka berasa puas hati.Mereka bukan minta bantuan pembangunan.Itu urusan pihak berwajib.Mereka tahu selaku Ahli Parlimen peruntukan DS Nizar telah dirampas Ketua UMNO Bahagian.

Teman-teman penduduk Tionghua berkeyakinan mood sokongan masyarakat mereka cukup tinggi.Mereka menyoal kita ,bagaimana orang Melayu.?

Kita memberitahu mereka sepanjang kita mengikuti DS Nizar bertemu masyarakat Melayu khususnya bulan Ramadhan lalu,sambutan amat menggalakkan.Orang muda tetap bersama kita,kecuali yang mendengar radio UMNO dan membaca surat khabar UMNO.

Kita turut menjemput mereka ke jamuan hari raya PAS Kawasan Bukit Gantang dan Ahli Parlimen pada 19 Semptember ,bermula 10 pagi sehingga 1.oo tengahari.

"Jemput mai,di perkarangan Pusat Khidmat Ahli Parlimen,Pekan Trong."jemput kita.

No comments:

Post a Comment