Sunday, November 6, 2011

PAS bukan macam UMNO,PAS tetap konsisten dengan dasar-Idris Ahmad

Foto Ustaz Idris Ahmad dalam ceramah kelompok di Kg Larut Tin,foto diambil oleh anak penulis Muhamad Fadhil berumur 12 tahun.

Ustaz Idris Ahmad pada malam kelmarin 5 November menerangkan kepada penduduk Kg Larut Tin,PAS tetap konsisten dengan dasar dan prinsip perjuangannya.

Bukan macam UMNO yang tidak berani untuk menegur MCA yang menghina Islam.PAS boleh bersama Ambiga dalam proses pilihanraya bersih.PAS juga boleh membantah tindakan Ambiga dalam program Seksualiti Merdeka.

PAS dari dulu hingga sekarang tetap dengan dasar Islamnya.Menurut Ustaz Idris Ahmad ,Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri kedua-duanya tidak mahu hukum hudud dilaksanakan di Malaysia.

2 comments:

  1. #3 by ktteokt on Tuesday, 16 November 2010 - 11:25 pm
    "I feel sad that Aidiladha is around when I see animals being sacrificed in the most barbaric and cruel ways! Imagine tying a cow to a tree and then killing it in public! Only uncivilized people will do it." ... yang dok terpampang dalam blog Lim Kit Siang ni PAS tak nak tegur ker ?? ker tak berani nak tegur Lim Kit Siang ??

    ReplyDelete
  2. Apa ni cakap cakap dalam bolg ni..... ada cakap tk elok sebut benda sendiri (alat sulit sendiri) tk baik jaga akhlak, kalau ya pun nk marah sabar banyak banyak itulah mukmin dan beriman.. kita PAS KENA BERFIKIR BANYAK BANYAK SEBAB BERFIKIR LEBIH BAIK DARIPADA 100 X sebahyang sunat ini kata kata TGNA dlm ruangan HARAKAH yg lalu mcm mana baru ada sikit ruang berkokok diberi laluan hentam habis, tuhan tk suruh mcm tu kalau berani sangat cari c4 apa macam, Ya allah ampuni hambamu ini,keredhaann mu jua yang kami pohon amin....

    ReplyDelete