Monday, February 20, 2012

Unit Keselamatan AMK ,bagi saja Pemuda PAS jaga Anwar Ibrahim.


NONEPada kejadian malam Ahad lalu (19 Februari), kereta Anwar dipecahkan, kira-kira 50 hingga 80 anak muda yang bermotosikal menggangu ceramah Pakatan di Sembrong dengan membuat bising serta merempit di kawasan sekitar.


Berhubung dengan peristiwa itu ,Unit Keselamatan AMK kelihatan gagal mengawal dan menjaga keselamatan bakal Perdana Menteri tu.


Jikalau Unit Keselamatan AMK tidak berupaya menjaga dan mengawal keselamatan DS Anwar ,berikan tugas ini kepada pemuda PAS.InsyaAllah mereka mampu untuk mengawal keselamatan DS Anwar Ibrahim.


Amat malang soal keselamatan DS Anwar Ibrahim tidak diberi perhatian pihak PKR.Sudah acapkali Wan Azizah dan DS Anwar serta keluarga cuba disabotaj,tapi Unit Keselamatan AMK masih tidak mahu belajar.Sepatutnya bakal Perdana Menteri itu perlu dijaga keselamatannya.

Bagi penulis unit keselamatan AMK gagal berperanan menjaga dan mengawal keselamatan bakal Perdana Menteri Malaysia itu.

3 comments:

  1. jangan cari kerja, biar keselamatam anwar dijaga oleh perwira PKR. PAS jaga pemimpin PAS saja, baru kita tau siapa boleh kerja atau siapa pandai cakap je. tak ada kojo jgn cari kojo

    ReplyDelete
  2. Jangan samakan PERAK dgn JOHOR,Apa yang ana lihat ( jangan marah ) bila ada kekecohan selalunya ana akan tarik budak AMK untuk front line.....di mana petugas unit AMAL ? Selalunya menyorok dalam orang ramai untuk dengar ceramah yg pakai kemeja unit AMAL sebok duduk dekat penceramah termasuklah pimpimnan peringkat kawasaan langsung tak turun bersama - sama mempertahankan kawasaan ceramah. Bukti ceramah yg plg senasi ialah CERAMAH ABG MAT SABU DI PASIR GUDANG........cuba tanya siapa yg control AMK atau AMAL...........jangan SOMBONG

    ReplyDelete
  3. we support all effort to protect anwar

    ReplyDelete