Friday, April 20, 2012

Najib buang tabiat ,jadi menteri jaga wanita-DS Nizar

Sebentar tadi DS Nizar melancarkan Pra-BERSIH 3.0 peringkat Parlimen Bukit Gantang.Gaya DS Nizar pada kali agak santai.DS Nizar pada kali ini meminta ,agar beliau berceramah tanpa rostrum.
Antara gaya DS Nizar menerangkan tabiat orang yang sudah hendak mati.Selalunya orang tua yang hendak mati meninggalkan tabiat atau buat tabiat.
Salah satu tabiat yang diterangkan oleh DS Nizar, isu Shafie Afdal dan Zahida Rafik.


Pelancaran Bersih 3.0 Parlimen Bukit Gantang ,baru sahaja selesai. DS Nizar meminta penduduk Bukit Gantang ke Dataran Merdeka pada 28 April ini menyertai Bersih 3.0.

Sewaktu berceramah DS Nizar menerangkan pelbagai tabiat orang hendak mati.Beliau memberi pelbagai hujah.

Antaranya bagaimana Najib Razak sudah menjadi Najibah bt Razak kerana menjadi menteri menjaga hal ehwal wanita.

Kenapa orang UMNO diam sahaja .Beliau juga menyelar Ng Yen Yen ,Menteri dari MCA yang dahulu marah sama DS Nizar kerana melantik YB Hj Zainuddin Yudsof jadi Exco jaga wanita.Tapi apabila Najib melantik diri sendiri menjaga hal ehwal wanita mereka diam sahaja.

Buang tabiat lain,tidak pernah Perdana Menteri Malaysia yang dibicara di luar negara,seperti mana Najib Razak dibicarakan di Mahkamah Perancis dakwa Nizar lagi.

Tabiat UMNO yang lain ,dakwa DS Nizar isu Shafie Afdal bersama Zahida Rafik.DS Nizar mengulas isu Dato T dengan isu menantu Shuib Lazim dengan artis pelakon filem anak mami. Cerita telah heboh di media internet.

Sementara tabiat UMNO yang lain menjadikan SPR sebagai talian hayat untuk hidup dengan cara menipu.Khususnya pengundi warganegara asing boleh menjadi pengundi.

No comments:

Post a Comment