Menteri Besar Terengganu kini, Menteri Besar paling bingung yang dilahirkan hasil pendidikan UMNO selama 54 tahun .Apabila menyamakan PAS dengan parti ajaran sesat,ini menandakan riwayat UMNO untuk terus panjang dan bernafas semakin nipis,insyaAllah.

Mereka yang memerintah Malaysia selama 54 tahun ini,mereka pula yang menuduh PAS punca segala-galanya.

PAS Bukit Gantang akan lawan berhabisan-habisan untuk memastikan Bukit Gantang dan tiga DUN di dalamnya menjadi milik Pakatan Rakyat. Biar UBN kalah 4- o di parlimen Bukit Gantang.


KUALA TERENGGANU - Program Pas: Parti Ajaran Sesat (P:Pa) yang bermula di Terengganu kelmarin akan diteruskan ke seluruh negara, kata Menteri Besar Datuk Seri Ahmad Said.


Dipetik Bernama, program P:Pas secara besar-besaran akan diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur tidak lama lagi.


"Program P:Pas tidak hanya setakat di Terengganu, tetapi kita akan bawa ke seluruh negara. Kita akan adakan perhimpunan besar-besaran di PWTC lepas ni," kata beliau selepas merasmikan Konvensyen Media Sosial 1Malaysia di sini, semalam.


Kelmarin, program P:Pas anjuran Umno Terengganu diadakan di Dewan Konvensyen Taman Tamadun Islam di sini yang dihadiri kira-kira 2,000 orang.


Program itu berobjektif memberi penjelasan mengenai perjuangan Pas yang dirasakan boleh menjejaskan akidah umat Islam.