Sunday, May 27, 2012

DS Nizar antara 4 orang pemimpin yang perlu dijatuhkan.

Cat biru di kereta
Tak dapat orang ,kereta pun jadi.Salah sebuah kereta yang menjadi mangsa samseng UMNO?
 
KUALA KANGSAR - Sebanyak 11 kereta milik pengunjung yang menghadiri ceramah Ahli Parlimen Bukit Gantang  yang juga  Timbalan Pesuruhjaya Pas Negeri, Perak  Dato' Seri Mohammad Nizar Jamaluddin di Sayong Lembah, di sini kelmarin disapu cat berwarna biru.

Justeru itu pimpinan PAS perlu memikirkan kaedah terbaik untuk memastikan keselematan DS Nizar dan pimpinan PAS lain. Sekretariat PR juga mesti melihat keselamatan pimpinan PR.Kekerapan  pimpinan bertemu  masyarakat menyebabkan pihak lawan resah dan takut.Jadi unit keselamatan pimpinan Pakatan Rakyat perlu dutubuh untuk menangani gejala samseng UMNO?.

Perbuatan tidak bermoral yang berani  itu dipercayai dilakukan ketika orang ramai sedang leka mendengar ceramah dan keadaan tempat meletak kereta yang agak jauh dari lokasi ceramah memudahkan perbuatan  biadab dan kurang ajar" samseng "dilakukan.
 
DS Nizar  dan pimpinan utama  lain seperti YB Ngeh Koo Ham  sememangnya  ingin ditamatkan pengaruh mereka.Bagi "samseng", DS Nizar tidak boleh menjadi Menteri Besar Perak lagi. 

No comments:

Post a Comment