Saturday, October 30, 2010

Antara Azmin dan Zaid cikgu pilih siapa?

Kita ditanya pandangan jikalau kita boleh memilih pimpinan PKR ,kita memilih siapa?Kita menjawab kita akan pilih siapa yang kita kenal.

Jadi kita menjelaskan lagi kita memilih Zaid Ibrahim.Zaid Ibrahim kita pernah bertemu pada kempen PRK Bukit Gantang.Kita pernah berdiri sepentas sewaktu kempen untuk DS Nizar pada tahun lalu.Kita juga pernah bersalaman dengan Zaid.Kita juga membaca tulisan beliau.

Untuk Azmin kita juga pernah berada dipentas sama Sdr Azmin sewaktu pengisytiharan calon PR di Padang Taman Kota Jaya,Simpang.Tetapi kita tak sempat bersalaman dengan beliau.Justeru itu "roh "sokongan tiada.

Bagi Sdr Mustafa Kamil Ayob,kita pernah bersalaman kerap sangat dengan beliau.Kita sebagai pimpinan PAS kawasan Bukit Gantang langsung tidak dikenali beliau .Mustafa Kamil Ayob seolah tidak berminat hendak tahu nama kita.Bahasa beliau agak bombastik. Kita makan semeja bersama beliau .Turut serta pada masa itu Kak Wan dan DS Nizar.

Setelah kita pun beri analogi,kita pilih Zaid Ibrahim untuk Timbalan Presiden PKR.Hal ini pandangan peribadi kita. Konklusinya calon-calon pimpinan PKR perlu bertemu ahli untuk mereka mengenali visi,misi dan 'roh' perjuangan calon pilihan mereka.

Selamat mengundi untuk 400 ribu ahli PKR dan Selamat mengundi untuk penduduk Galas dan Batu Sapi.Pilihan tuan-puan satu pilihan tepat untuk kita ke Putra Jaya.

No comments:

Post a Comment