Wednesday, October 13, 2010

Perkasa Selepas Ini Kena Pastikan Pengganti Ibrahim Ali

"Saya ada kencing manis, jadi kadang-kadang mata saya berair, kaki saya kebas dan kalau tak ada kawan saya mungkin tertidur."kata Ibrahim Ali seperti dipetik.


Rupa-rupanya Ibrahim Ali menghidap kencing manis.Taat setia Ibrahim Ali tetap jitu.Walaupun Kebawah DYMM Sultan Kelantan menarik pingat,Ibrahim tidak kecewa.


Kita mengharapkan wakil rakyat yang duduk berdekatan Ibrahim Ali pastikan YB Ibrahim Ali tidak tertidur sewaktu pembentangan bajet nanti.Pandikar Amin tuan speaker pula jangan benarkan YB Ibrahim berucap terlalu lama kerana ini menyebabkan beliau berdiri terlalu lama.Nanti kaki beliau kebas.


Hal ini boleh menyebabkan Ibrahim Ali boleh jatuh.Apabila jatuh kemungkinan "stroke".Angin ahmar boleh menyerang.


Lagi satu,perkasa kena memikirkan pengganti Ibrahim Ali.Presiden sepatutnya tidak mudah tertidur.Lagi satu jika DYMM Sultan telah menarik balik gelaran pingat,sudah tentu ada yang tidak kena dengan Presiden Perkasa.Kemelayuan Ibrahim Ali kini tidak seratus peratus lagi.

Cuba bayangkan balik Kelantan orang tidak boleh memanggil beliau datuk lagi.Yang tinggal Datuk Melaka dan Datuk Selangor.Maaf Ibrahim Ali....

No comments:

Post a Comment