Thursday, July 28, 2011

Pulau Batu Putih,Tanjung Pagar dan Piala Dunia semuanya kalah di tangan Singapura.

Mungkin bukan zaman BN ,Malaysia masuk sukan bolasepak Piala Dunia.Pada Piala Dunia 2018 nanti,Malaysia sudah berkerajaan baru .Kerajaan itu kerajaan rakyat.Kerajaan adil dan berkebajikan di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat.Kita mengharapkan Malaysia masuk Piala Dunia pada 2018 di bawah kerajaan Pakatan Rakyat.


Terdapat hikmahnya Malaysia kalah kepada Singapura.Jikalau tidak sehingga PRU 13 ,UMNO/bn mendabit dada,merekalah yang menyebabkan Malaysia layak mempertahankan hak.


Namun begitu Malaysia tersingkir dari saingan pusingan kelayakan Piala Dunia 2014 zon Asia selepas seri 1-1 dengan Singapura pada perlawanan timbal balik pusingan kedua di Stadium Nasional Bukit Jalil, di Kuala Lumpur, malam semalam.


Walaupun tidak kurang 85,000 penyokong Harimau Malaya di Bukit Jalil menjadi saksi detik kejatuhan Harimau Malaya apabila sekadar mencatat seri 1-1 untuk membawa kepada kekalahan agregat 6-4.


Dengan keputusan itu, Malaysia gagal ke pusingan ketiga. Gagal juga mempertahan Pulau Batu Putih dan gagal mempertahankan tanah Tanjung Pagar. Hampas buat Najib Razak.Hampas BN.
**Singapore dont'play-play!***

No comments:

Post a Comment