Tuesday, July 26, 2011

Wan Ahmad SPR dan budak sekolah kena booo,sebab persembahan low class!

Satu tulisan dalam satu face book, budak sekolah menulis tentang budak-budak form 1 kena booooo!Sementara itu dalam malaysiakini dikatakan Orang Kuat SPR Wan Ahmad Wan Omar kena booo oleh mereka yang inginkan SPR bersikap telus,adil dan akauntabilti.

Haris Edry Lee

perhimpunan rasmi kt sklh td dh mcam kat stadium pon ad... !! boooooo jea tau !!' ksian budk2 form 1....

malaysiakini
Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar hari ini berdepan dengan hadirin yang mencemuhnya dalam debat dengan pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan.

Beliau juga kena 'boo' beberapa kali sehingga terpaksa merayu kepada hadirin supaya memberinya peluang membuat penjelasan dalam debat yang dianjurkan oleh Kumpulan Karangkraf, sebuah pertubuhan media yang menerbitkan Sinar Harian dan beberapa majalah popular yang lain.

Wan Ahmad bertegas menjelaskan bahawa SPR tidak mempunyai kuasa menguatkuasa dan menolak tanggungjawab meminda undang-undang pilihan raya kepada Pejabat Peguam Negara.

1 comment:

  1. PAS, DAP & PKR tak nak pakai sistem Biometrik ni pasai depa susah nak tipu....TGHA pun rasanya tak nak pakai jugak pasai ianya besi...macam video Anuar tu...!

    ReplyDelete