Sunday, December 11, 2011

Bertanding di mana ,saya ikut arahan parti -DS Nizar

DS Nizar menyantuni Abang Ismail Ahmad,Kg Padang,Bt 8,Jln Changkat Jering-Trong.Kini terlantar sakit.
Abang Di dari Kg Berchat,Changkat Jering, menerima sumbangan kerusi roda dari DS Nizar.Beliau menghidap 'angin ahmar'.

Jumaat ,10 Disember lalu ,penulis mengikuti DS Nizar bertemu penduduk.Penduduk yang ditemui meminta DS Nizar terus bertanding di Bukit Gantang.

Jawapan DS Nizar mudah."Saya bertanding,ikut keputusan parti"."Sekarang calon hanya boleh bertanding satu kerusi saja" jelas DS Nizar.

"Tok Guru ,suruh saya bertanding sini,saya bertanding"kata DS Nizar."Tok Guru suruh bertanding Pasir Panjang ,saya bertanding"ujar DS Nizar.

"Kerusi mana saya bertanding ,saya pun tak tau"kata DS Nizar lagi.

No comments:

Post a Comment