Wednesday, December 15, 2010

UMNO Bukit Gantang Guna Polis dan Jabatan Agama Halang Ceramah Mat Sabu.

Kita diberitahu teman-teman UMNO Bukit Gantang menggunakan polis dan pejabat agama untuk menghalang ceramah penerangan PAS Kawasan Bukit Gantang. ?

Dakwa seorang teman ,YB Rosli Husein ,Adun Trong sudah memberitahu polis dan pejabat agama supaya ambil tindakan dengan ceramah anjuran Pas ini.

Ceramah Penerangan bersama Hj Mat Sabu dan YB. V.Sivakumar seri YB Chang Lih Kang berlangsung di Musolla Bt 8,Jalan Changkat Jering-Trong ,merupakan premis parti dan perkarangannya juga premis parti Pas,Cawangan Bendang Siam Baru.

Ceramah dijangka menarik kerana terdapat pelbagai isu yang akan diketengahkan oleh pihak penceramah.

Setakat ini persiapan berjalan lancar dan penduduk setempat dijemput untuk mendengar siri penerangan PAS Kawasan Bukit Gantang.

Ubah sekarang,jika sekarang bila lagi?

3 comments:

  1. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
    keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat!

    ReplyDelete
  2. perjuangan dahulu bawa pas kemana? jika mahu berubah kena berubah dulu

    MALAS DAN MANJA HARAP CAKAP SAJA BANYAK

    ReplyDelete