Saturday, December 25, 2010

UMNO umpama pesakit yang boleh makan apa sahaja-Nizar

DS Anwar bersama DS Nizar di Program Sambutan Awal Muharam anjuran PKR Cabang Bukit Gantang di Markaz Tarbiyah Pas Perak Air Kuning,Taiping


Model Baru Politik(MBP) yang diperkenalkan DS Najib adalah untuk meneruskan jangka hayat UMNO.Lantas kita tertarik kata-kata DS Nizar UMNO ibarat mereka nazak yang tiada harapan untuk sembuh .

Menurut DS Nizar UMNO ibarat orang yang sedang sakit teruk dan nazak. Nizar menjelaskan lagi UMNO menurut doktor tidak ada harapan untuk sembuh dan tinggal dua tiga bulan untuk hidup.

Nizar menambah,UMNO umpama si sakit yang hampir sampai ajal,jadi doktor mencadangkan makan apa sahaja yang sehingga tempoh di panggil Tuhan.Lalu mereka makan apa sahaja sehingga kalah PRU 13 nanti.

Jadi ,bagi Nizar UMNO akan mengagihkan kekayaan negara dan negeri kepada kroni .Mereka bidak harta khazanah negeri sesama sendiri .

Bagi DS Nizar UMNO tahu mereka hendak kalah dan tidak menjadi kerajaan .Justeru itu kekayaan negeri dan negara perlu diratah sampai habis.Mereka faraid sesama anggota UMNO dan BN.

1 comment:

  1. Salam Saudara Nizar...sebagai tokoh Islam kenapa sanggup bersekongkol dengan manusia berakhlak keji?

    ReplyDelete