Monday, January 30, 2012

5 Februari,ulangtahun ke 3 rampasan kuasa di Perak,dipimpin Najib Razak.

Pada 5 Februari ini ulangtahun ke 3 rampasan kuasa,kerajaan rakyat pilihan rakyat,di mana sebuah kerajaan yang sah dipilih rakyat dirampas oleh pemimpin -pemimpin "kotor" pemain demokrasi dan dalangnya DS Najib Razak.

Dosa Najib Razak kepada rakyat Perak amat besar.Menurut DS Nizar Menteri Besar yang diguling Najib terpaksa datang ke Perak untuk menebus dosa.

Untuk menutup dosa mereka Najib kerap datang ke Perak. Contohnya pada 13 Januari berkampung di Bukit Gantang. Pada 28 Januari berkampung di Kubu Kuat DAP di Setiawan.

Di pekan ,MCA memainkan peranan untuk menarik sokongan pengundi Cina. MCA menggunakan isu hudud untuk menakutkan orang Cina. Di kampung,UMNO bersantai bersama orang kampung membuat promosi propaganda UMNO.Jika di Bukit Gantang ,Najib pun tak laku,mereka menjadikan Hasan Ali boneka baru.

Bulan Februari ini, hari ulangtahun kudeta,hari mengingati peristiwa hitam rampasan kuasa di Perak.Tahun Baru ini ,rakyat perlu dingatkan politik khianat seperti tindakan jijik Osman,Jamaludin dan Hee ialah politik keji,hina,kotor lagi jijik.Sambil meraikan tahun baru Cina dan maulidurasul ,rakyat Perak mesti terus dan tetap untuk menolak BN dan UMNO.

Bagi Bukit Gantang 9 Februari , merupakan tarikh kembalinya Ahli Parlimen PAS Hj Roslan Shaharum ke rahmatullah.

No comments:

Post a Comment