Monday, January 2, 2012

Siti Nurul Piteriah @ Yuyu Luna siswi UPSI yang berani.

Siti Nurul Piteriah @Yuyu Luna siswi UPSI yang berani.Di tangkap polis kerana berada semasa demontrasi pelajar dekat UPSI.


Kata Siti @Yuyu Luna “Tadi (petang semalam) dah dibebaskan atas jaminan polis, perbicaraan 20 Januari nanti tetapi saya masih kabur atas kesalahan apa saya ditangkap jam 3.30 pagi tadi (1 Januari 2012).
"


“Sebab ada berlaku penipuan dari pihak polis untuk membawa saya ke balai.


“Saya tidak ditangkap, tetapi diberitahu oleh dua orang pegawai wanita bahawa ada orang mahu jumpa di dalam balai, maka saya ikut dan sampai di balai dorang cakap saya bersalah, cuma bila tanya apa kesalahan mereka tak bagi tahu.”, cerita Siti Nurul @Yuyu Luna.


Teringat penulis kepada anak ,dipanggil anak ,melalui telefon oleh unit D7 IPD Ipoh sebagai saksi,tau-tau kena tahanan reman.Dipanggil pula pada jam dua pagi.Anak penulis membuat laporan polis rumah pecah masuk,tetapi sewaktu laporan polis dibuat,berlaku pergaduhan.Anak penulis tidak berada di tempat kejadian.Alih-alih ditahan polis.Polis sampai sekarang tak mengaku kesilapan.

Siti Nurul Piteriah,siswi berani menentang sang penguasa zalim.Syabas Yuyu Luna.

1 comment:

  1. pegi mampus la. berani konon. pengecut bodoh ada laaa. bodoh mahasiswa spesis dajal bodoh mcm yuyu, adam adli gay fuck and the geng. sial kamu semua. dasar manusia sial, dajal bermuka najis yang paling kotor dimuka bumi.

    ReplyDelete