Thursday, July 16, 2009

Manek Urai Bukan Macam Bukit Gantang

Menang 65 undi,sedangkan kita ada tenaga.Tenaga rakyat tidak digunakan.Petugas Perak hanya 15 orang. Kawasan lain diingatkan jangan turun untuk membantu.Kita di Pas Bukit Gantang bersedia untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan tidak boleh pergi untuk bertugas.Kelantan lain Perak lain. Lalu terfikir perkauman juga Pas Kelantan.
Slogan Pas For All sekadar sesuai untuk negeri lain.Kelantan cukup calon Parlimen sahaja,petugas boleh sekadar melancong.Pengalaman mengikuti beberapa siri Pilihanraya Kecil seperti Pulai Chondong dan Pengkalan Pasir memang menggambarkan apa yang berlaku di Manek Urai.
Isu Ustaz Nasharudin Mat Isa,tidak ditangani sebijak mungkin.Kenyataan Pengarah JPN Kelatan Ustaz Abdul Fatah kita menang 2000,memakan tuan.Sepatutnya kita kerah pengundi kita dan pengundi muda untuk terus mengundi Pas.Undi atas pagar terpinga-pinga ,perlukah kami mengundi Pas lagi.
Jadi,selepas ini petugas luar perlu bertugas di Kelantan untuk merayu undi dan kempen.Bukankah kita Pas For All.Jentera kita ada,4 negeri kenapa undi merosot.Fikir-fikirkan lah siapa kita?

No comments:

Post a Comment