Sunday, August 7, 2011

Isu Hasan Ali untuk tutup isu kerakyatan.

Isu Dato' Hasan Ali merupakan isu yang sengaja dibesarkan oleh media arus perdana untuk menutup isu rakyat yang lebih besar.Hasan Ali diberi ruang untuk bercakap di Mingguan Malaysia.Akhbar milik UMNO itu mengambil kesempatan ,untuk menutup isu.

Isu pemastautin tetap atau pendatang asing yang diberi kerakyatan begitu mudah walaupun tinggal menetap di sini tak cukup pun 10 tahun.

Pendedahan demi pendedahan yang dibuat khususnya ,bagaimana pemastautin tetap boleh didaftarkan sebagai pengundi,khususnya di negeri Selanggor,cuba ditutup.

Isu rakyat yang dihimpit kos hidup yang tinggi tidak diberi keutamaan.Isu kegagalan peranan Baitulmal untuk membantu masyarakat miskin disenyapkan.Mereka lebih suka isu perpecahan kaum dan pertembungan kaum berlaku.Masyarakat berpecah yang untung UMNO.

Pemimpin PAS perlu bijak ibarat menarik rambut dalam tepung.Pemimpin Pas pula jangan pula suka membuat kenyataan akhbar .Biarlah mereka yang dibenar oleh parti yang mengeluarkan pandangan parti.

Setakat ini isu Hasan Ali berjaya menenggelamkan isu PATI dapat kerakyatan dan dan sudah disenarai di Daftar Pemilih Induk,

1 comment:

  1. Sunday, August 7, 2011
    LIVE - Hassan Ali Dipaksa Sujud Kepada DAP!


    Bermula jam 10 pagi sampailah jam 3 petang mesyuarat mengenai isu Serbuan Gereja yang dilakukan oleh JAIS dan Yb Dr Hassan Ali akhirnya memperolehi keputusan yang sudah dijangka kita semua umat Islam.

    Hassan Ali dilaporkan terus keluar dari bilik mesyuarat dan enggan ditemubual sebaliknya menyatakan Presiden Parti akan membuat kenyataan berhubung pekara tersebut.

    Dari apa yang Gomo dimaklumlan oleh sumber Rapat Hassan Ali bahawa Pimpinan PAS telah mengesa agar Hassan Ali memohon Maaf diatas kebiadapan nya menyerbu Gereja tempoh hari. Hassan Ali tidak sepatutnya membelakangkan sekutu DAP dalam hal ini dan sewajarnya sebarang tindakan dari Hassan Ali perlu dirujuk kepada parti terlebih dahulu.


    Gereja Methodist Damansara Utama - Kubu Murtadkan Umat Islam.

    Hassan Ali sekali lagi dipaksa menutup mulut oleh pimpinan PAS dan dari ini maka jelaskan kepada kita semua PAS sudah tidak relevan dalam memperjuangkan apatahlagi mempertahankan Islam. PAS tunduk dan akur pada DAP Kafir demi meraih undi si Kafir dan ini jelas pada kita PAS sudah semakin hancur menjadi Barua kepada DAP.

    DAP menolak Islam dan sekarang DAP sudah mengganti PAS.


    Bayangkan jika kelak Pakatan Rakyat DAP,PAS dan PKR mentadbir negara apa akan jadi? Islam akan terus berkembang atau akan terus mundur?

    Semoga Rakyat Malaysia khusunya Umat Islam sedar bahawa PAS Barua kepada DAP Kafir.

    Wajib kita menolak PAS yang bersekongkol dengan Kafir menjahanamkan Islam.


    Psssttt.... Pas memang Babi lah, bangsat punya Nik Ajis pelacur Ugama.


    Posted by PAPA GOMO
    Posted by Gelombang Wangsa Maju at 4:17 PM
    Labels: Pakatan Haram
    2 comments:

    Al Amin said...

    Assalamu'alaikum. Masya-Allah. Sekarang Pas di bawah kepimpinan ulamak telah sujud kepada KAFIR HARBI. Apa pula nanti fatwa Nik Aziz dan Hadi Awang ?. Puak Pas, umat Islam perhati baik-baik, apa orang berdua ni nak putar-belit Al Quran. Silap putar NERAKA JAHNAM.

    Ana minta umat Islam rujuk kepada Al Quran dan mengamati Surah Fatir ayat 5 dan 6 yang bermaksud,

    " Wahai umat manusia !. Sesungguhnya janji Allah 'yakni membalas amalan kamu ' ADALAH BENAR. Maka janganlah kamu diperdayakan oleh kemewehan hidup didunia, dan janganlah syaitan yang menjadi sebesar-besar penipu itu berpeluang menyebabkan kamu terpedaya dengan ' yakni kemurahan ' ALLAH. ' yakni lalu kamu lalai dan menderhaka '.

    Sesungguhnya SYAITAN itu adalah MUSUH bagi kamu maka jadikanlah dia musuh ' yakni yang mesti dijauhi tipu-dayanya '. Sebenarnya dia hanyalah mengajak golongannya supaya mereka menjadi dari penduduk NERAKA '. Tafsir PIMPINAN AL RAHMAN. Wallahu'alam.
    August 7, 2011 5:44 PM

    ReplyDelete