Sunday, August 21, 2011

DS Nizar tanding DUN Changkat Jering

Kita mendapat khabar DS Nizar dikatakan akan bertanding di DUN Changkat Jering dan Parlimen Bukit Gantang.



Semuanya untuk memudah beliau berkhidmat untuk penduduk.Dun Pasir Panjang dikatakan akan diletakkan calon muda PAS.Kawasan Pasir Panjang salah satu kawasan selamat untuk PAS,walaupun dikatakan UMNO akan bertanding di situ.



Penduduk Bukit Gantang mengharapkan DS Nizar menjadi wakil rakyat Changkat Jering.Mereka tahu Adun Pengkhianat Osman Jailu langsung tidak bekerja untuk penduduk.



DS Nizar yang mempunyai Pusat Khidmat di Taman Damai,Simpang ,berada di dalam Dun Changkat Jering.



Penduduk melihat kekerapan DS Nizar turun ke Changkat Jering ,memberi sinar baru kepada penduduk Changkat Jering.



Jika betul ,tahniah PAS Bukit Gantang yang mengetahui keistimewaan dan karisma DS Nizar memimpin rakyat Perak .Selamat bertanding DS Nizar di DUN Changkat Jering.

3 comments:

  1. Apa pulak kate PKR? Walaupun demer tu tak sengaja jadi penternak katak, tapi...

    ReplyDelete
  2. Slm. Tk ade ke ank tempatan nk betanding asyek org luar je... Mana achi bior betoi..apa kurng ank temptn. Tkn tk de telor ke..ape lebih org luar tu hamba tuhan gak

    ReplyDelete
  3. Slm. Slmt Hariraya Alhaj. Almubarak. Alkhubra..cakap cakap mengenai tandinggan Pas Bkt Gantang PRU13 AKAN datang, ingatlah kata kata TGNA JANGAN TAMAK. Kalau ya pun ada dua tiga kerat tk suka PKR simpanlah dalam hati bawa kemati, sebab kita bukan UMNO YANG SEMPIT SEGALA-GALANYA Keterbukaan kita PAS ADALAH DISEBABKAN perjuanngan kita islam,dan islam itu luas mencakupi semua suduk, mu geno de....Waallahuakhlam biswap amin yarabalal amin amin.....

    ReplyDelete