Friday, August 5, 2011

Facebook Pengundi Luar Pas Perak dilancar.

PJ Pas Perak,Ustaz Abu Bakar Husein pada malam kelmarin telah melancar Facebook Pengundi Pas Perak.http://facebook.com/pengundipasperak/


Status updates

Pengundi Luar PAS Perak
Mohon kepada semua agar sebarkan kewujudan page Pengundi Luar PAS Perak ini kepada semua kenalan anak Perak di dalam Facebook anda yang menyokong PAS/Pakatan Rakyat.
Pengundi Luar PAS Perak
Semua pengundi diminta agar membuat semakan daftar pemilih dlm laman web SPR, mulai hari ini SPR buka untuk semakan jika ada bantahan.. terutamanya berkaitan dengan pertukaran tempat mengundi atau hilang nama dalam senarai.. jika terjadi perkara yang sedemikian sila maklumkan segera kpd sukjpnperak@gmail.com
Pengundi Luar PAS Perak
Makluman Penting: Diminta semua ahli menyebarkan page ini kepada semua rakan-rakan fb anak Perak yang berada di luar Perak.. Kita mahukan seramai mungkin anak2 Perak yang mengundi PAS berada di dalam group ini supaya memudahkan mereka memperolehi maklumat2 penting daripada PAS PERAK menjelang PRU 13 yang akan datang.
Pengundi Luar PAS Perak
Makluman Penting: Diminta semua sekali menyebarkan page ini kepada semua rakan-rakan fb anak Perak yang berada di luar Perak.. Kita mahukan seramai mungkin anak2 Perak yang mengundi PAS berada di dalam group ini supaya memudahkan mereka memperolehi maklumat2 penting daripada PAS PERAK.

No comments:

Post a Comment