Monday, May 16, 2011

Wan Azizah isteri,ibu dan presiden parti.

DS Wan Azizah wanita hebat Malaysia.Pelbagai ujian yang beliau hadapi ,semuanya berjaya diharungi.

Jikalau orang lain ,wanita itu sudah pasti menjadi separuh gila.Namun Allah s.w.t memberi tahap kesabaran paling tinggi kepada Wan Azizah.

Seorang ibu yang tabah punya keimanan yang kukuh ,mampu membesarkan anak-anak.Anak-anak seperti YB Nurul Izah tetap setia dan yakin menegakkan keadilan bersama ibu mereka.Sedikit masa apabila anak lelaki mereka sudah besar ,Wan Azizah pasti bertambah tenaga untuk menentang kebatilan.

Rakyat yang mencari kebenaran dan menolak kebatilan tetap setia mendoakan dan menyokong segala langkah diambil untuk menolak kebatilan.Bagi kita fitnah satu atau fitnah dua yang didakwa ke atas DS Anwar,lambat laun akhirnya akan menemui titik noktah.

DS Wan Azizah jangan ambil pusing dengan pandangan jahat orang yang memburukkan Anwar,hatta jangan layan mereka yang menyuruh untuk meninggalkan DS Anwar.Teruskan hidup semati bersama DS Anwar Ibrahim.

Sebagai Presiden parti, pimpinan tertinggi PKR tetap bersama Presiden mereka.Objektif utama kita untuk memerintah Putrajaya.Jika terpenjara sekalipun DS Anwar kerana konpirasi ,Pakatan Rakyat terus menggasak BN agar tersungkur.Biar PRU 13 pada bulan-bulan mendatang menjadi milik Pakatan Rakyat.

Kita kerajaan baru akan membetulkan kembali sejarah Malaysia.Bersabarlah kita,sementara menanti fajar menyinsing.

1 comment:

  1. ............TERMASOKLAH PENYEBAR FITNAH satu malaya BAHWA ANUAR TELAH DISUNTIK DENGAN HIV virus tapi yang sebenarnya ANUAWAR telah menyuntik CHINA DOLL dengan DNA nya MENGGUNAKAN anunya hahaahaha

    ReplyDelete