Wednesday, March 3, 2010

Kalau Tidak Ada Pedinding Jangan Jumpa Najib.

Memang betul Najib PM Malaysia.Justeru itu itu dia keras dan banyak "ilmu".Jadi tidak hairan kini Mohsin Fadzil Samsuri tunduk dengan ubat guna-guna.

Wee Choo Keong juga sudah berjumpa Najib di Putra Jaya.Selalunya mengikut teman sepersilatan orang Cina ini susah sangat untuk ditundukkan dengan "ilmu",kerana mempunyai "kung fu" aras tinggi.Namun kita jangan hairan kerana Wee Choo Keong bekas DAP Bukit Bintang.

Tahniah pengundi Bagan Serai yang sekarang sedang demontrasi di hadapan Pejabat Ahli Parlimen supaya Mohsin jikalau anak Banjar meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen.Semua pengundi Banjar yang kita temui ,menyatakan malunya kerana tidak pernah berlaku anak Banjar menjadi pengkhianat amanah rakyat .

Kita jangan marah sama rakyat jika mereka menyatakan wakil rakyat PKR,tidak tahan diuji dan tidak setiakawan bersama Anwar Ibrahim.Kita jangan marah kerana kita yang menghukum Anwar Ibrahim walaupun mahkamah belum menjatuhkan hukuman.Kita jangan marah jika rakyat menuntut hak mereka untuk PAS bertanding pada PRU 13 di kerusi itu.

No comments:

Post a Comment