Saturday, January 29, 2011

Berjayanya dakwah PAS buat Shahrizat Jalil sudah bertudung!


Satu lagi kejayaan dakwah PAS sehingga Senator Shahrizat Jalil sudah bertudung. Rupanya setiap kali PRK seperti Tenang pemimpin UMNO banyak belajar.Tahniah Shahrizat Jalil menteri jaga wanita dan keluarga ini yang berjaya bertudung untuk tutup aurat,walaupun sekadar di 'banner" sahaja. (sumber)

2 comments:

  1. he hehe ayu sungguh mak jat...tempias dakwah PAS.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....

    Bukan hanya Pas sahaja landasan untuk berdakwah, malah sesiapa yang sedar tanggungjawab manusia sebagai khalifah bagi memakmurkan bumi ini perlu menjalankan peranan masing-masing dalam mempromosikan kebaikkan seperti yang dilakukan di luar negara iaitu usaha pihak NGO yang meletakkan iklan pada bas dan tempat tempat awam bagi mempromosikan Islam tanpa melalui politik dan ianya berjaya menarik manusia yang kafir menjadi saudara baru Islam kita..

    Ada ketikanya terlalu berpolitik, nak berebut jawatan kononnya dialah yang paling baik, paling bersih.., sehingga melupakan matlamat utama untuk berdakwah mengenai Islam yang sebenar pada orang kafir.

    Kita selalu melihat "cerminan" diri kita sendiri yang mana ianya milik kita, Maka segala penilaian mungkin kurang jujur. Oleh itu kita perlu juga menggunakan "cermin" pihak lain untuk menilai diri kita. Jangan terlalu bangga dengan kebaikkan yang kita dah buat, nanti dikuatiri akan tergelincir dari landasan niat yang benar..

    ReplyDelete