Friday, January 28, 2011

Muhyiddin sudah mula tidak percaya dengan doktor kerajaan.? Pertikai MC Cikgu Ma'aruf.



"Pada zahirnya sudah ada petanda penyalahgunaan," kata Muhyiddin Yasin sambil menambah, Pengarah JPN Johor akan mendapatkan laporan daripada pengetua atau guru besar di mana Ma'arof bertugas.

Muhyiddin sudah mula tidak percaya dengan doktor kerajaan.?Apakah wajar seorang Timbalan Perdana Menteri mempertikai pemberian cuti sakit dari Klinik Kesihatan Bandar Putra,Segamat.

Surat MC atau sijil sakit bukan dari klinik swasta yang boleh dibeli seperti anggapan Muhyiddin Yassin.

Pegawai Perubatan yang memberi cuti sakit kepada Cikgu Ma'aruf Bin Abdul Mutalib pun tahu risiko.Beliau juga boleh juga dikenakan tindakan tatatertib jika menyalahguna kuasa "doktor"untuk memberi cuti sakit.Pegawai Perubatan itu doktor profesional bukannya doktor ijazah beli.

Setahu kita ,yang berpengalaman duduk wad hospital dan pernah di"operate" di leher ,MC yang diberi amat ketat.Cuti pun diberi berperingkat.Tiada pula orang pertikai MC yang diberi doktor kerajaan.

Tapi kalau sudah otak,Otak UMNO ,masih beranggapan rakyat masih hidup zaman puntung berasap.

Muhyiddin ,novel interlok pun NGO Melayu tolak NGO India pun tolak.Untuk tutup "kemaluan" ,Muhyiddin timbul surat MC sah doktor kerajaan sendiri kepada Cikgu Maaruf .

No comments:

Post a Comment