Sunday, April 24, 2011

Kenapa nak marah sama AC Mizal pilih UMNO.

UMNO Perak cukup gembira.Pelakon dan pengacara program Maharaja Lawak , AC Mizal menyerah borang keahlian Umno di Ipoh baru-baru ini.


AC Mizal dikatakan sukar untuk menyertai parti dalam PR kerana dia dibesarkan dengan perjuangan Umno yang popular dengan slogan 'Dulu, Kini dan Selamanya'


AC Mizal perlu bersama UMNO ,paling tidak beliau ingin mengukuh syarikatnya.Beliau juga masih menanti pingat kebesaran.Rakan dia,Ramli .MS dan M.Nasir sudah menerima pingat "Datuk"


AC Mizal bersama isterinya Emylia Rosnaida menyemarakkan Program Jom Masuk Umno di Ipoh apabila bersama 500 yang lain mengemukakan borang kemasukan sebagai anggota parti itu.


AC Mizal, 40, yang juga ahli perniagaan gelang magnetik. Jadi selalunya mereka yang ada kepentingan perniagaan mesti menonjolkan imej UMNO .Undi mereka,undi untuk PR.


Pengacara itu masih belum mendapat "petunjuk" untuk menyertai PAS.Lambat laun beliau juga akan berubah. Dulu juri Raja Lawak ,Bob Lokman pun terlibat dalam program Raja Lawak .Mutakhir ini sibuk mendekati masyarakat agar mereka menerima Islam yang syumul.
ads:facebook.

1 comment:

  1. elok la dia join UMNO tu..akhlak buruk dia semasa menjadi artis tak sesuai untuk perjuangan PR..PR tak rugi apa pun...

    ReplyDelete