Tuesday, April 5, 2011

Utusan Malaysia sebusuk-busuk akhbar!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFs9jazRQm5GzfEFgUFAwyLQX540eNeX71V2QkpRweHvSgJxFYcwBieQmM8qCM3HSfVk2cU5zqpa0Yi_jVGzjpWirJpJkaf5x3lKrwT5eQYCyVC9Pg3bU73s4QSf5y76rY_2AehbkC0U7p/s1600/muka_hadapan.jpg Pemegang saham dalam Utusan Malaysia perlu memikir kembali untuk mengekalkan saham mereka dalam Syarikat Utusan.Usah bersubahat dengan kerja mungkar menyiarkan dan mengiklan video lucah.

Sewajarnya suratkhabar ini tidak dilanggan oleh sekolah-sekolah untuk Pusat Sumber mereka. Menyiar gambar ini di muka depan sudah jelas berniat jahat.

Jangan jadikan akhbar ini alat bantuan mengajar di sekolah.Sekurang-kurangnya You Tube mempunyai tanggungjawab moral menarik balik video ini,tidak seperti Ketua Pengarang Utusan Malaysia yang megah dengan dosa fitnah.

*social share.*

1 comment:

  1. Assalamualaikum....

    Selama ini video yang merakamkan adegan2 seks masyarakat negara ini tersebar secara "senyap2", namun zaman dah berubah, dunia dah maju... Video seks kini mendapat tempat di media massa arus perdana... Maka menjadikan stesyen televisyen dan akhbar2 tertentu termasuk dalam kategori 18sx dan bukan untuk tontonan mahupun bacaan umum. Kanak2 bawah umur tak boleh baca surat khabar dah...

    ReplyDelete