Friday, April 22, 2011

Najib Razak :Imam Besar Masjidil Haram dan Artis Justin Bieber

Keadaan Malaysia di bawah Najib 1 Malaysia.Semua boleh berlaku .Justin Bieber diberi publisiti besar-bersaran dan Imam Besar Sheikh Dr Abdul Rahman sekadar melepaskan batuk di tangga.Zaman Najib betul-betul zaman fitnah. Dunia akhir zaman imam dan artis diberi peluang yang sama untuk mendekati masyarakat. Kita baca berita di bawah.

KUALA LUMPUR: Imam Besar Masjidil Haram, Sheikh Dr Abdul Rahman Ibn Abdul Aziz As-Sudais, hari ini menggesa umat Islam berpegang teguh kepada Al-Quran dan As-Sunnah demi memastikan mereka kekal bersatu padu.


Beliau berkata, perpecahan di kalangan umat Islam akan berlaku sekiranya mereka tidak menjadikan kedua-dua perkara itu sebagai sebahagian amalan kehidupan seharian.


Anda semua harus berpegang pada hadis Rasulullah SAW mengenai pentingnya berpegang teguh dengan Al-Quran dan As-Sunnah, jika tidak inilah (perpecahan) jadinya kepada umat kita (Islam)," katanya dalam khutbah Jumaat yang diikuti oleh lebih 3,000 jemaah, di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, di sini.



Penyanyi remaja sensasi, Justin Bieber,17, mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada pukul 2.30 petang Khamis bersama kekasihnya, penyanyi Selena Gomez.

Kehadiran mereka bersempena konsert Justin Bieber My World Tour di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur, 8.30 malam ini.

Fenomena Bieber terbukti luar biasa apabila tiket-tiket konsert yang berharga RM98, RM188, RM288, RM358, RM498 dan RM888 sudah habis dijual.

Pintu pagar Stadium Merdeka akan mula dibuka pada pukul 7 malam Khamis sebelum konsert sebenar berlangsung pada pukul 8.30 malam.

No comments:

Post a Comment