Tuesday, April 19, 2011

Nizar pemimpin yang harus diberi peluang untuk calon Naib Presiden PAS.

Pada Ahad lalu 17 April.DS Nizar dibantu oleh pegawai khas beliau Ahmad Basher.Kita tidak mengikuti DS Nizar berjumpa penduduk Bukit Gantang.,kerana menjadi Jawatankuasa Pemilih Pas Kuala Kangsar.

Pergerakan DS Nizar bermula setelah selesai Perasmian Pas Kawasan Kuala Kangsar oleh Tuan Ibrahim Tuan Man..Ds Nizar turut serta dalam mesyuarat itu sebagai tetamu..

DS Nizar terus ke kawasan beliau Parlimen Bukit Gantang.Aturcara utama ke walimatulurus Mohd Ismai dan Nor Ain binti Mat sidik, di Kg Sg Petai.

Beliau bersama penduduk dan tetamu majlis hampir 1 jam di majlis itu. DS Nizar bergerak bersama P.A beliau.



DS Nizar disambut Tuan Sidek,cukup gembira kerana DS Nizar hadir ke majlis perkahwinan anak beliau.Sedondon jiwa pemimpin jiwa rakyat.

DS Nizar melihat nasi kawah.Mentah atau tidak.Kelebihan Nizar sanggup ke dapur bertemu penduduk kampung.

Selepas majlis dan ziarah penduduk sekitar Kg Sg Petai dan Changkat Ibol beliau terus ke Taman Sri Larut simpang ziarah Ajk Pas Kawasan Sdr Nizam Abdullah yang terlibat dalam kemalangan pada 3 April lepas.Nizam terlibat dalam pertembungan 2 motorsikal yang dibawa beliau dan seorang lagi dipersimpangan pekan Simpang hadapan Restoran Mydin Murtabak...Kecederaan Nizam agak serius patah dibahagian lutut dan bahu..

DS Nizar memberi kata-kata semangat kepada Nizam Abdullah.Berehat untuk pulih ,meneruskan perjuangan bersama PAS.
foto sumber
iklan :care more earn more-jana pendapatan

No comments:

Post a Comment