Friday, February 26, 2010

Apa cerita Zambry jumpa penduduk Bukit Gantang.Pilihanraya Dah Dekat!

Kita difaham Zambry MB Mahkamah datang bertemu rakyat di Bukit Gantang.Tempat yang Zambry datang ,satu daerah mengundi yang kita menang.Satu tempat lagi Kubu Kuat Pas.

Kita diberitahu seorang teman Zambry ke Kg Chengal Jantan,untuk bertemu penduduk dan memberitahu rakyat projek Surau yang cantik itu duit Kerajaan BN.BN ingat rakyat tidak bayar cukai!

Kemudian Zambry ke program serah rumah PPRT untuk penduduk miskin Changkat Ibol?Petangnya ke Pasar Malam Bukit Gantang,satu-satu MB Mahkamah yang datang Pasar Malam Pekan Bukit Gantang.,biar betul!

Kita berharap program ini berjalan lancar.Biar Zambry tahu BN sudah memerintah Perak lama dah,tetapi masih terdapat orang miskin.Lagi satu kenapa perlu tunggu hampir setahun baru PRK Bukit Gantang hendak lihat projek untuk rakyat.Projek sudah siapke belum?

Kita juga berharap Zambry Kadir singgah sekolah agama rakyat yang banyak dalam Parlimen
Bukit Gantang.Jikalau SJKC Sin Min ,Kg Baru Simpang,diberi RM 1 juta semasa PRK,kenapa beliau tidak bantu sekolah milik bangsa sendiri,milik orang Islam.

Lagi satu kita berharap Zambry lihat keperluan Padang Bolasepak Changkat Jering yang kini
menjadi laman Changkat Jering.Kita PR dahulu cuba berusaha untuk mencari tapak padang awam,tetapi tidak sempat.Mungkin YB Osman boleh gempak sikit sama Zambry,minta usaha padang awam,jikalau tiada ,bolehlah kata ,macam ini gayanya aku lompatle!

Tahniah Zambry kerana berani bertemu penduduk Parlimen Bukit Gantang yang matang berpolitik.

Tapi mereka bertanya ,Zambry singgah tak ke Kedai Kadir,dekat Banggol Pasir.Pasar mini yang bukan orang Melayu punya itu.!

No comments:

Post a Comment