Sunday, February 14, 2010

UMNO Perarakan MaulidurRasul Wajib-Sunah Rasulullah Tak Wajib.

Kita kali ini melihat dari pandang sisi.Bagi UMNO perarakan Maulidurasul Wajib.Sunah rasulullah s.a.w tidak perlu diikuti.

Dari bapak Islam Hadhari sehinggalah Ketua Pemuda kempunan hendak jadi menteri riuh satu Malaysia.

Kita pun hairan Ketua Pemuda yang sampai sekarang tak lekat-lekat jadi menteri bising bab yang yang tidak masuk dalam rukun Islam.Tetapi bab yang termasuk rukun Islam tidak bising pun.Begitu juga jelas hukum menutup aurat wajib ,tidak pula bising .Lihatlah DS Rosmah Mansor yang bergetah itu dan juga lihatlah isteri Khairy anak kepada bapak Islam Hadhari sampai sekarang masih "ditonton" rakyat.Bukankah dayus,dayus tidak masuk syurga?

Lagi satu isu itu dimainkan untuk menutup banyak kes.kes PKFZ,JUAL RAHSIA KERAJAAN,JUAL ENJIN JET,KAPAL SELAM TIMBUL TAK TENGGELAM,MB MAHKAMAH DAN ISU MP AUSRALIA kecam kes DSAI. Isu akan datang keciciran pelajar selepas keputusan SPM ini .Isu kenaikan gaji polis dalam zaman tiada duit sedangkan tentera didera dan didenda kerana enjin jet hilang dan terpaksa guna dayung untuk bawa kapal selam.

YAB Sdr Lim Guan Eng teruskan perjuangan,Khalifah Umar Abdul Aziz tidak pernah menganjurkan perarakan MaulidurRasul.Khalifah Umar Abdul Aziz mengajarkan kita erti keadilan dan menolak kebatilan serta tidak rasuah.

No comments:

Post a Comment