Thursday, February 11, 2010

Siapalah Dajal Yang Kata DS Nizar Tak Jadi Ceramah.?

Banyak sangat SMS dan telefon yang bertanya kenapa program Ceramah DS Nizar di Bukit Gantang dibatalkan.Kita bertanya siapa yang berkata.Banyak sangat kata mereka!

Kita memberitahu DS Nizar hanya tidak boleh berada di Bukit Gantang hanya sebelah petang dan maghrib.Beliau kini berada di Kuala Lumpur untuk satu program bersama DSAI dan pagi ini menghadiri kes PPSMI anak beliau.

Jadi bagi mereka yang ingin tahu perjalananan MB mahkamah,perlucutan pingat Dato'Seri dan juga PPSMI boleh bertemu DS Nizar dalam program ceramah malam ini.Datang bersama kaum keluarga dan jiran tetangga.Malam ini 12 Februari 2010.

Bukan jauh ceramah itu,di Markaz PAS Kg Air Puteh,Jalan Simpang-Bagan Serai berdekatan Plaza Tol Kamunting.Masyarakat Bagan Serai boleh datang,masyarakat Taiping pun boleh mai dengar.Ceramah DS Nizar dijangka pada pukul 10 malam.

Justeru itu kita mengharapkan sumber rasmi perlu diambil untuk mengetahui sesuatu berita.Blog ini boleh dijadikan sumber .Kebiasaannya pergerakan DS Nizar kita mengetahui dari sumber rasmi Sekretariat Ahli Parlimen Bukit Gantang.

Lagi satu lain-lain sumber rasmi melalui YDP Pas,Setiausaha Pas dan Ketua Penerangan.

Jangan percaya sangat dengan SB jadian dan SB betul ini!

No comments:

Post a Comment