Sunday, February 7, 2010

Santai: Dua Kemungkinan Dato Seri!

Menurut rakyat Bukit Gantang yang mengenali kita, mereka menceritakan terdapat dua kemungkinan untuk dua kes Dato Seri .

Dakwa mereka UMNO/BN akan membenarkan pihak mahkamah memberi keptusan yang memihak kepada seorang Dato Seri sahaja.

Oleh sebab kedua-dua DS ini penting dalam politik negara.Kedua-dua watak ini akan dimatikan salah seorangnya oleh pengarah!

Mereka mendakwa DS Nizar akan memenangi kesnya esok dan DS Anwar Ibrahim akan sedaya upaya diusahakan untuk dipenjarakan "watak" bertempat di Penjara Sg Buloh.

Rakyat yang menetap di kampung itu,yang ekses internet pun sukar ,menyatakan lagi apabila selesai sahaja lawatan ke India pimpinan besar negara selalunya sudah mempunyai keputusan.Mengerja Umrah permulaan ibadah dan lawatan kerja ke India pengakhiran sebuah episod dakwa penduduk kampung dalam parlimen Bukit Gantang.

Kita juga diberitahu seorang teman ,hampir 2700 orang pengundi baru Dun Changkat Jering.Beliau juga menyatakan hampir kesemuanya pengundi berumur 26-40 tahun.Dengan umur yang begitu mereka telah mengundi dua atau tiga kali.Siapakah mereka ,disinilah ramai berhujah MB milik DS Nizar.Mereka merancang untuk membawa masuk pengundi baru dan kita bergerak terlalu perlahan.Keputusan yang lewat menguntungkan UMNO/BN.

Dalam peperangan,masa dan melengahkan tindakan musuh satu kejayaan.Mereka membiarkan DS Nizar menang dan berniat mematikan watak seorang pejuang DS Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment