Thursday, May 13, 2010

Selamat Hari Guru Tetapi Bukan Guru Skrip Saiful!

Kita ingin mengucapkan Selamat Hari Guru.Selamat Hari Guru untuk guru yang berani menegakkan keadilan dan menolak kebatilan!Tahniah kerana masih terdapat guru yang berani.
Namun begitu kita jangan mengucapkan Selamat Hari Guru kepada Guru Skrip Saiful .Guru skrip Saiful yang semakin pening kepala.

Dulu ,kini dan selama-lamanya skrip Saiful akan bertukar.Kita lihat skrip Saiful berbeza dalam mahkamah ,dalam wawancara bersama Malaysiakini berbeza.
Skrip Saiful akhirnya nanti menjelaskan teori konspirasi Pimpinan Malaysia!

Selepas Saiful selesai membaca laporan Malaysiakini yang agak panjang itu, Karpal bertanya: Adakah laporan itu betul?

Saiful menjawap: “Ada kesilapan bila saya kata ini kali pertama saya diliwat. I silap interpret soalan.."

Berikut transkrip wawancara Malaysiakini dengan Saiful.

Wartawan: Ini kali pertama kamu diliwat?

Mohd Saiful: Ya, pertama kali.

Karpal kemudiannya terus mengasak Saiful.

Karpal: Adakah bahagian lain artikel itu betul?

Saiful: Jangan ugut saya.

Karpal: Yang lain benar? Mengapa awak begitu takut?

Saiful: Saya tidak boleh mengesahkan ia betul. Saya tidak boleh mengesahkan artikel itu 100 peratus betul.Berikut beberapa sedutan perbicaraan selepas itu.

Karpal: Awak mandi pada Jun 26?

Saiful: Saya mandi pagi.

Karpal: Ada awak mandi serta cuci 'anus' selepas kejadian?

Saiful: Saya bilas.

Karpal: Kenapa tak cuci?

Saiful: Saya mahu simpan bukti.

Karpal: Kenapa tak buat laporan polis masa 26 haribulan?

Saiful: Tidak.

Karpal: 27 haribulan, kenapa tak 'lodge report'?

Saiful: Saya takut ia akan 'affect' masa depan saya.

No comments:

Post a Comment