Sunday, October 4, 2009

Hj Nizar di Bagan Pinang -misi menangkan rakyat!Kami Pas di Bukit Gantang

Pasukan DS Nizar dan Pas Kawasan Bukit Gantang melawat sebuah rumah warga emas ibu tunggal di mana DS Nizar telah mengeluarkan peruntukan membaki bumbung bocor teruk.


Sekali lagi kita ingin memberitahu DS Nizar ,milik rakyat Malaysia.Kini beliau berada di N31,Bagan Pinang.

Malam ini,5 Oktober DS Nizar berceramah di BT 3,Jalan Pantai,Port Dickson.Rakyat Negeri Sembilan,khususnya pengundi Bagan Pinang dahagakan maklumat.

Pengundi Melayu,Cina dan India ingin maklumat terus dan langsung daripada mulut DS Nizar.Kita juga diberitahu anggota tentera juga ingin mendapat maklumat melalui DS Nizar,malangnya Pakatan Rakyat tidak boleh berkempen di Kem Tentera.Jikalau tidak tentera juga bermaklumat seperti pengundi lain.

DS Nizar mempunyai pasukan petugas di Pusat Khidmat Ahli Parlimen.Ketiga-tiga pusat khidmat kita dibuka mengikut waktu pejabat 9.00 pagi-5.00 petang,hari Isnin dan Jumaat.

Walaupun kita dikatakan hanya ada gambar DS Nizar pada Van Pusat Khidmat,tetapi pasukan Nizar dibantu Pas Kawasan bersedia berkhidmat bila-bila masa .

12 Oktober ini DS Nizar akan ke Majlis Jamuan Raya Majlis Tindakan Dun Trong yang bermula 6.00 petang- 10.00 malam.DS Nizar mempunyai jadual penuh bermula Solat Jumaat pada 16 Oktober ini.

No comments:

Post a Comment