Monday, October 5, 2009

Pas Bukit Gantang:Undilah Calon Pakatan Rakyat

"Perjuangan kita berpaksikan ketuanan rakyat.Kita kini diberi ruang kesempatan untuk mengotakan janji yang sering dilaungkan.Kita sekarang wajib menunjukkan wibawa kita sebagai rakyat anti rasuah.Kita tidak berkompromi sama sekali dengan rasuah.Kita bersyukur negeri yang kita perintah ,yang mementingkan kehendak rakyat berjaya menjimat ratusan juta wang rakyat serta dapat mengagihkan peluang yang lebih kepada rakyat terutamanya Bumitputra yang masih ramai miskion" kata Ustaz Nordin.

"Sekali lagi kita mengharapkan pengundi Bagan Pinang sebijak pengundi Bukit Gantang. Pada 8 Mac 2008 ,rakyat memilih Pakatan Rakyat memerintah Perak.Terbukti kutipan hasil negeri meningkat kepada RM636 juta.Rakyat yakin kerajaan PR akan gunakan duit hasil cukai untuk kepentingan rakyat"tambah Ustaz Nordin Jaafar.

"BN Perak memerintah Perak hanya berjaya mengutip hasil negeri Perak hanya RM538 juta.Ini menunjukkan rakyat tidak yakin denganUMNOBN"tegas Ustaz Nordin Jaafar.

"Jadi besarlah hati kami rakyat Bagan Pinang akan mengundi PR ,yang diwakili PAS.Kita rakyat sememangnya bijak memilih pemimpin yang terbukti bersih "pesan Ustaz Nordin lagi.

No comments:

Post a Comment