Tuesday, October 27, 2009

Nizar:Sidang Dun Perak 28 Oktober Penuh Polis.

Menurut YDP Bukit Gantang ,polis semakin banyak di bandaraya Ipoh.Pegawai polis berpakaian preman sudah bersedia untuk menjalankan tugas tahap kelas dunia.

"FRU sudah mula membuat road block"kata Ustaz Nordin."Bagi kita,Adun PR tetap hadir sidang,walaupun Speaker Sah tidak dibenarkan masuk"tegas Ustaz Nordin Jaafar.

"Jikalau gagal bersidang di bangunan sedia ada,kita tetap bersidang,"tambah Ustaz Nordin."Speaker V,Sivakumar akan memangil sidang,atas pokok, bawah pokok ,dalam bangunan persidangan DUN Perak akan dipanggil V .Sivakumar.

Pas Bukit Gantang seperti kawasan lain di negeri telah mengadakan munajat rakyat agar Perak selamat dan persidangan Dun Perak bersih daripada unsur provakasi samseng UMNO.

"15 bentara telah ditukar,semuanya bentara palsu,mereka inilah yang akan mencetuskan suasana tidak harmoni,"kata Ustaz Nordin sewaktu ditemui selepas munajat rakyat sebentar tadi.

"Mereka merancang,perancangan Allah s.w.t tiada siapa yang tahu."ujar Ustaz Nordin."Bagi kita keputusan 5 November di Mahkamah Persekutuan ,menentukan pembubaran DUN Perak berlaku."kata Ustaz Nordin. "Menang DS Nizar,DS Nizar mohon perkenan DYMM Sultan untuk membubarkan Dun Perak."kata Ustaz Nordin.

"Kita Pas Bukit Gantang bersedia untuk menghadapi pilihanraya negeri"jelas Ustaz Nordin lagi.


No comments:

Post a Comment