Monday, October 26, 2009

Pusat Khidmat DS Nizar: 12 tahun UMNO tak tolong buat Kad Pengenalan.


Roslina di Jabatan Pendaftaran Negara mengemukakan permohonan Kad Pengenalan,ditemani ibunya.

26 Oktober 2009-Taiping-

Roslina Kamaruddin yang telah berumur lebih 24 tahun masih lagi belum memiliki KP.
Pusat Khidmat Ahli Parlimen yang menerima maklumat seminggu yang lepas telah membawa beliau dan ibu beliau ke Pejabat Pendaftaran Daerah untuk urusan mendapatkan Kad Pengenalan bagi Roslina.

JPN telah mengarahkan untuk mengisi lebih dari 10 borang untuk urusan pendaftaran tersebut dan telah menetapkan satu tarikh yang lain dibulan Nov untuk urusan pendaftaran permohonan Daftar Lewat bagi Cik Roslina kamaruddin.


Puan Tun bersama anak beliau Roslina di Wisma Persekutuan.

"Sebelum ini terdapat banyak pihak yang telah berjanji untuk menolong kak untuk urusan pendaftaran I.C Roslin ,tapi semua tinggal janji saja," kata Kak Tun ."Lagi pun Roslina ini bukannya dapat berjalan selalu ,nak bawa dia naik bas atau teksi memang susah dia sakit ,dia OKU, "tambah kak Tun .

Beliau mengucapkan ribuan terima kasih pada DS Nizar dan petugas beliau yang prihatin.

"Jangan lupa bulan depan kena tolong sekali lagi ke JPN,"minta Kak Tun.

"OK...ditanggung beres..kami dari Pusat Khidmat Ahli Parlimen Insyaallah akan menolong sehingga habis,"kata Basher Ahmad,Pegawai Khas Nizar,yang juga AJK Pas Bukit Gantang.

Sementara itu Fadhil Idris ,Pegawai Khas DS Nizar merangkap Setiausaha Kawasan Bukit Gantang akan berusaha mendaftar Roslina Kamarudin dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat.

No comments:

Post a Comment