Thursday, April 22, 2010

Sengit-Undi jangan tersasar lagi!

Hari ini pasukan Pas Bukit Gantang telah mula turun ke Hulu Selangor.Tenaga atau jentera yang hadir merupakan mereka yang terlatih.

Kita diberitahu 10 orang tenaga Muslimat dan 4 orang muslimin telah dihantar ke Hulu Selangor.Kebanyakan mereka mampu berkomunikasi dalam Bahasa Tamil.

PAS Perak yang bertugas di SKC Hulu Bernam akan menerima tenaga tambahan Pas Bukit Gantang pada sebelah petang 24 April ini.Hari ini Pas Bukit Gantang telah mula bertugas.Jentera kita ini akan bertugas untuk mendapat seramai mungkin undi sasaran.Dengan setiap seorang mensasarkan 10 undi.Tenaga kita 14 orang ,undi sasaran yang boleh didapati 140 undi.

Kita difahamkan Pas Kawasan lain juga bertugas pada hari yang sama dengan Pas Bukit Gantang bermula pada 23-25 April.Tuntasnya Daerah mengundi SKC dapat dimilik PR jika petugas mengikut arahan dan memenuhi piawai kerja berpilihanraya.

Kita mengharapkan Perak menggunakan pengalaman PRK Bukit Gantang untuk mematikan hujah BN.Kita juga berkeyakinan Tenaga PAS Bukit Gantang mampu berhadapan si katak lompat Osman Jailu yang baru dibebaskan daripada kes rasuah itu!

No comments:

Post a Comment