Monday, February 28, 2011

Pengundi Kerdau Kena Tau Najib Suka Adun Mereka Meninggal Dunia

Datuk Seri Najib Tun Razak memperuntukkan RM10 juta untuk pembangunan Kerdau diberikan hanya selepas wakil rakyatnya meninggal dunia.Kemungkinan orang-orang UMNO yang inginkan mereka dicalonkan sebagai wakil rakyat pun bersetuju dengan Najib?Dapat jadi calon dan dapat projek.



Kita melihat Najib Razak yang mempunyai isteri solehah Rosmah Mansor mengumumkan pembangunan setiap kali berlakunya pilihanraya kecil .Jelas sekali ,hal ini membuktikan Najib seolah merancang untuk membawa pembangunan hanya apabila ada pilihanraya kecil atau setelah wakil rakyat kawasan tersebut" mati".


RM 10 juta untuk melaksanakan projek mi segera tanpa tender .Nampak benar Najib cuba bodohkan penduduk Kerdau.54 tahun merdeka rupanya banyak betul yang belum dibuat oleh kerajaan UMNO.


Contohnya .bagi penduduk, mereka sudah mendengar janji kerajaan mahu menyiapkan perumahan awam kos rendah tersebut sejak pilihan raya umum (PRU) 1990, 1995, 1999, PRK Sanggang tahun 2000, PRU 2004 dan yang terakhir pada PRU 2008 yang lalu.


No comments:

Post a Comment