Sunday, February 27, 2011

Isu Naik Harga dan Isu Ancak -UMNO UNTUNG!

Kita diberitahu teman-teman untuk mengambil pendekatan mesra rakyat dan pengundi sewaktu bertemu masyarakat.Mereka meminta kita bertindak berdasarkan pengalaman memerintah Perak.

Teman-teman UMNO beritahu isu kenaikan harga barang dan isu ancak tidak sesuai dimainkan oleh PAS di kawasan orang Melayu luar bandar.

Mereka memberitahu PAS perlu menunjukkan dasar dan tindakan Kerajaan Pakatan Rakyat di negeri -negeri mereka perintah yang menguntung penduduk Melayu.Penduduk kampung ingin mengetahui apa yang telah dibuat oleh PAS di negeri Pakatan Rakyat."Isu ancak tidak sesuai,malah makan tuan"kata seorang teman guru.

"Rakyat ingin tahu apa yang telah dibuat DS Nizar"kata teman itu."Ceramah maki hamun institusi Mufti jangan dibuat"pesan teman itu lagi.

Berbalik isu naik harga barang mereka meminta kita menerangkan kesusasahan anak-anak di rantau.Memang orang kampung memang tidak terjejas ,tetapi tekankan kesengsaraan anak rantau,cadang mereka..Orang kampung sudah untung banyak kerana harga getah dan kelapa sawit semakin meningkat.

No comments:

Post a Comment